بر میگردی؟؟

ܔܜܔدختر روزای سختܔܜܔ

✘✘اولویت غرورمه چون همه ی وجودمه✘✘


بر میگردی؟؟

گفتم:میری؟

گفت:آره
گفتم:منم بیام؟
گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر
گفتم:برمی گردی؟
فقط خندید.....
اشک توی چشمام حلقه زد
سرمو پایین انداختم
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
گفت:میری؟
گفتم:آره
گفت:منم بیام؟
گفتم:جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر
گفت:برمی گردی؟
گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره
من رفتم اونم رفت
ولی
اون مدتهاست که برگشته
وبا اشک چشماش
خاک مزارمو شستشو میده



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت11:38---24 دی 1393
ما نه خون ِرنگین تری داریم
نه چشم و ابروی مشکی تری
می گذرد
و سال به سال یادی از هم نمی کنیم
بعدها
...
مثل همه ی آن ها که به هم گفتند "دوستت دارم"
و سال به سال یادی از هم نکردند
بعدها
پاسخ:لایک


مجید اصغرزاده
ساعت22:28---23 آذر 1393
وبلاگ بسیار زیبایی داری اومدم وبت نظر دادم توهم بیا وبم نظرتو بگو مرسی در ضمن اگه مایل به تبادل لینک بودی منو لینک کن خبر بده لینکت کنم ممنون

نرجس بانووو
ساعت9:15---7 آذر 1393
اههههههههههههههههههههههههههههه

خو میخوام برنگردی سه هزار سال
پاسخ:آخخییییییییی گلم ناراحت نباش


زهره
ساعت17:09---2 آذر 1393
واقعازیباست تحت تاثیرقرارگرفتم به منم سربزن لایکککککککک

zahra
ساعت19:07---22 آبان 1393
لایککککککککککک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, ساعت 16:31 توسط ܔܔدلارام ܔܔ✘